LOKALE REGLER

Holluf Park​

Lokalregel E-5: ”Når en bold er out of bounds eller mistet, må spilleren med 2 strafslag efter standard lokalregel E-5 (se opslag i klubben) droppe en bold indtil 2 køllelængder inde på hullets fairway, ikke nærmere hullet, end hvor bolden krydsede out of bounds grænsen eller skønnes mistet. ”Fairway” er græs i det generelle område, klippet til fairwayhøjde eller lavere, inkl. hullets tee-områder.”

Straf for overtrædelse af disse regler:
- i hulspil: tab af hul.

- i slagspil: 2 strafslag.

På 3. hul - Hvis der er tvivl om bolden efter slag fra tee 55, 58 eller 64 er i strafområdet foran teestedet (omkring søen), må spilleren spille en provisorisk bold. Hvis den oprindelige bold bliver fundet i strafområdet må spilleren enten spille denne bold, som den ligger, eller fortsætte med den provisoriske bold.​

EVT. MIDLERTIDIGE LOKALE REGLER LOKALE REGLER:

Se opslaget i klubhuset.

BANEMARKERINGER

Hvide pæle - Out of bounds

Røde pæle - Strafområde

Blå pæle - Areal under reparation

Blå pæle med sort top - Areal under reparation med spilforbud

På 2., 3., 7., 8., 15. og 16. hul udgør den banenære kant af vandspejlet i Lindved Å banens grænse (out of bounds)

​På 13. hul udgør den banenære asfalterende kant af cykelstien/gangstien out of bounds.

Afstandsmarkeringer til midt green

• ​​200m (hvide)
  • 150m (gule)
  • 100m (røde)