Greenfee 2024         NB! pr. 1. januar 2024 greenfeebilletter uden stregkode ugyldige.

Greenfee-satser i sæsonen gælder for 18 huller:

Holluf Park:​

Seniorer Hverdage kr. 450,-

Seniorer Weekend og Helligdage kr. 450,-

Juniorer Hverdage kr. 225,-

Juniorer Weekend og Helligdage kr. 225,-

Vinterpris på Holluf Park alle dage (1. nov - 31. marts) : kr. 250,- (juniorer kr. 125,-) (ingen rabat ved spil med medlem og ingen yderligere rabatter i vinterperioden).

Pilebanen:

Seniorer alle dage kr. 250,-

Juniorer alle dage kr. 125,-

Vinterpris på Pilebanen (1. nov - 31. marts) : kr. 125,- (juniorer kr. 50,-) (ingen rabat ved spil med medlem og ingen yderligere rabatter i vinterperioden).

Bæmærk!

Klubbens medlemmer kan alle dage tage én gæst (med DGU-kort) med på Holluf Park til en rabat på kr. 150,- (gælder ikke fleksmedlemmer, hverken vært eller gæst.)

Klubbens medlemmer kan alle dage tage én gæst (med DGU-kort) med på Pilebanen til en rabat på kr. 100,- (gælder ikke fleksmedlemmer, hverken vært eller gæst)

Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.
​Klubben er med i DGUs greenfee ordning for juniorer - se HER

Gæster betaler kr. 20,- pr. spand bolde á 30 stk. på driving range.

Gyldigt DGU-kort skal på forlangende fremvises.

Maksimalt handicap for gæster er 40 på Holluf Park. Ingen handicapbegrænsning på Pilebanen.

Buggies.

​Vi udlejer buggies i henhold til vores prisliste.

Det er ikke tilladt at køre i egen buggy, da vi har GPS-styrede buggies, der forhindrer kørsel i sarte områder.

1-, 2-, 3- eller 4-bold (Lokalregel)

2-, 3- og 4- bolde har lige rettigheder, hvilket bl.a. betyder at en hurtigere gående bold ikke har krav på at blive lukket igennem den forangående bold med mindre der foran denne er mindst et helt frit hul!

I weekender og på helligdage har 3- og 4-bolde fortrinsret på 18-huls banen. Det betyder i praksis, at 1 og 2 bolde ikke kan påregne at blive vinket igennem. Det henstilles, at der spilles 3- og 4-bolde.

For at udnytte banen bedst muligt vil boldene, om nødvendigt, blive fyldt op til 3 eller 4 spillere. Man kan altså ikke reservere tid til f.eks. en 2-bold med den klausul, at der ikke kan sættes flere spillere på bolden. 1-, 2- eller 3-bolde vil af sekretariatet kunne blive fyldt op til 2-, 3- eller 4-bolde indenfor et tidsinterval på + 30 minutter. Det betyder, at tiden kun kan flyttes til en senere tid. En enlig, 2 eller 3 spillere, kan ALTID booke sig på en bestående henholdsvis 3-, 2- eller 1-bold.

I Odense Golfklub er der tidsbestilling på såvel Holluf Park som på Pilebanen alle ugens dage.

​​

På hverdage betaler gæster fra nedenstående klubber en greenfee på kr. 300,- (pr. 1. januar 2024):

Barløseborg Golfklub

Blommenslyst Golfklub af 2014

Bogense Golfklub

Faaborg Golfklub

Golfklubben Lillebælt

Langelands Golfklub

Langesø Golf A/S

Midtfyns Golfklub

Odense Eventyr Golf

Sct. Knuds Golfklub

Svendborg Golfklub

Vestfyns Golfklub

Gælder ikke fleksmedlemmer.

Alle ugens dage tilbydes gæster fra følgende klubber en rabat på kr. 150 på Holluf Park og en rabat på kr. 100 på Pilebanen:

Aalborg Golfklub

Dronninglund Golfklub

Esbjerg Golfklub

Gudhjem Golfklub

​Hedensted Golfklub

Himmerland Golf

Holstebro Golfklub

Horsens Golfklub

Ikast Tullamore Golf Club

Kolding Golf Club

Lemvig Golfklub

Mollerup Golf Club

Skanderborg Golfklub

Trehøje Golfklub

Vejle Golfklub

Er du gæst fra:

Holbæk Golfklub kan du fradrage kr. 100,- på prisen for spil alle ugens dage på Holluf Park.

Smørum Golfklub kan du fradrage 50% af prisen alle ugens dage på Holluf Park.

NB! Greenfeeaftaler er ikke gældende for fleksmedlemmer.

Venskabsklubber

Medlemmer af Norrköping Söderköping Golfklub i Sverige, spiller gratis på banen. Gælder kun svenske statsborgere.

Medlemmer af Buxtehude Golfklub i Tyskland spiller til ½ greenfee alle ugens dage.

Golfamore

Vi er en del af Golfamore

Læs mere her

BEKRÆFT DIN STARTTID

Du skal på vores gæstetouchscreen i forhallen bekræfte din starttid senest 10 minutter før tee-off.

I modsat fald vil din starttid blive annulleret.

Se Odense Golfklubs regler for tidsbestilling her