Golf med nærvær

Velkommen til Odense Golfklubs Restaurant

Efter en spændende oplevelse på banen kan man lade indtrykkene falde på plads i vor hyggelige cafe og restaurant, hvor jeg byder velkommen til en hyggelig stund.

Fra restauranten er der en smuk udsigt til banen, hvilket giver den perfekte ramme for en kølig og forfriskende drink eller en lille hurtig bid mad.

Vores erklærede målsætning er at gøre restauranten til et sted, hvor klubbens medlemmer kan lide at komme og hygge sig og samtidig også et sted, hvor greenfee og ikke golfspillende gæster vil føle sig velkommen.

Vores dejlige lokaler er således åben for alle der har noget at fejre. Om det er den lille intime middag eller den store fest, så står vi klar med erfaring og ekspertise.

Menukortet spænder fra frokost- og á la carte retter, til spændende buffeter og selskabsmenuer. Ud over vores menukort, opfylder vi gerne andre ønsker efter aftale.

​René Brun Pedersen
​Restauratør