KLUB 41

KLUB 41 er et tiltag i Odense Golfklub for spillere, der har over handicap 41, er nye eller ikke har rykket sig væsentligt på handicaplisten over de seneste par år. I den nye klub tilbydes undervisning i forskellig aspekter i det, at bevæge sig rundt på banen. KLUB 41 spiller på udvalgte lørdage eller søndage hen over sæsonen i Odense. Efter en lille omgang undervisning spilles der 9 huller på Pilebanen med de andre KLUB 41´ere, så de møder ligesindede på samme niveau som dem selv.

Det koster 20,- kroner, som betales ved tilmelding, at deltage i KLUB 41, og beløbet går ubeskåret til præmier. Tilmelding til fællestræning/turnering skal ske på Golfbox

Startliste bliver offentliggjort. Scorekort sørger begynderudvalget for. Der spilles 9 huller med varierende turneringsformer (primært holdspil), og når sidste hold er kommet ind, mødes man til en øl eller sodavand på terrassen eller i klubhuset til præmieoverrækkelse.

I KLUB 41 tilstræbes en god og hyggelig omgangstone. Der drilles, roses, pjattes, er seriøse og frem for alt indstillet på, at alle skal have det sjovt med at spille golf, også selv om man er nybegynder. Der ventes på hinanden, og sørges for at alle kommer godt igennem alle 9 huller.

Dette tilbud er også for klubbens prøvemedlemmer – både dem der har bestået prøverne og dem der mangler.