Velkommen i Mandagsseniorerne

Seniorernes klub i klubben

Formålet med Mandagsseniorerne er, at alle seniorer (Damer fra 50 år og Herrer fra 55 år) tilknytter sig Mandagsseniorerne og medvirker til tankerne om, at der er en klub i klubben, der til stadighed er med til at udvikle golfen og deltage i det sportslige og sociale fællesskab for seniorerne i Odense Golfklub.

Mandagsturneringerne er tilrettelagt så du har mulighed for at finde nye spillepartnere eller måske samme spillepartnere og gå ud i løbet af dagen, når det passer dig.

Du kan vælge at spille 18 huller på Holluf Park med maks. handicap 40 eller 9 huller på Pilebanen med maks. handicap 46.

På Holluf Park er det valgfrit, hvilket teested, man spiller fra. Man skal blot huske både at tilmelde sig og skrive scorekort ud til samme teested 64 – 58 – 55 eller 50.

På Pilebanen er det ikke valgfrit Damerne spiller fra tee 36 og Herrerne fra tee 39.

Hver mandag i sæsonen spiller Mandagsseniorerne og 3 gange i sæsonen er der afslutning, hvor Seniorudvalget sætter hold til Texas Scramble og om aftenen er der uddeling af præmier og mulighed for fællesspisning (se program med spilledatoer her).

For at deltage skal du blot tilmelde dig via Golfbox og booke en tid også via Golfbox.

Er du ny i Mandagsseniorerne, skal du tilmelde dig Mandagsseniorerne i sekretariatet og gerne kontakte en fra Mandagsseniorudvalget så du får den bedst mulige start.