​Lektionsoversigt

Vi tilbyder lektioner, hvor du får en analyse af sving, tips til forbedring, samt værktøjer til brug på banen. Vi underviser i lige dét, du vil blive bedre til: driver, jernslag, bunker, chip, putt mm. Alle lektioner i det lange spil er videolektioner.

Vi tilbyder også undervisning i fysisk træning og hvordan dette kan forbedre både din fysik og dit spil.

Lektion (20 min.)

Kr. 200,- (Kr. 220,- ikke-medlem)

10-turs kort

Kr. 1.800,- (Kr. 2.000,- ikke-medlem)

KØB HER

Trackman Akademi

trackman-logo

Til dig der vil have en målrettet og procesorienteret udvikling af dit golfspil. Et Trackman Akademi forløb indeholder 10 lektioner. I disse lektioner vil du sammen med din træner komme rundt i alle golfspillets facetter.

Trackman akademilektioner er et træner/elev koncept, der sikrer en god udvikling af spillet. Det fungerer som en form for træningsdagbog, indeholdende videoklip og Trackman data fra dine lektioner, samt øvelser fra træneren.

Trackman Akademi giver dig mulighed for at se dine træningslektioner direkte på mobilen og dele dem med dine venner og familie.

Læs mere på www.mytrackman.com

Trackman Akademilektion (20 min.)

Kr. 275,- (Kr. 325,- ikke-medlem)

10-turs kort Trackman Akademilektion

Kr. 2.400,- (Kr. 2.800,- ikke-medlem)

KØB HER

Banelektion (9 huller)

Kr. 850,- (kr. 1.050,- ikke-medlem)

Her kan du tage din træner med ud på banen. Han vil hjælpe dig med strategi, specille slag og den mentale forberedelse til hvert slag. Her kommer den tekniske del i baggrunden. Det drejer sig om at være klar til at slå slaget.

Firma dag/familiedag:

Kr. 1.200,- pr. time

Inviter kollegaer, familie eller venner med ud og find ud af hvad golfspillet har at byde på.

I får undervisning i at slå lange og korte slag på træningsbanen og derefter på puttinggreen, hvor der vil være en konkurrence.

Prisen er inklusiv undervisning, og leje af udstyr.

Derudover kan der laves en aftale med restauranten og spisning.

​Book dine lektioner på protrainer.golfbox.dk

Refundering af 5- og 10-turs kort ej muligt