Odense Golfklub Netværk

Foto: Kim Poulsen​

​​​​Odense Golfklub Netværk er etableret tilbage i 2009. Der afholdes årligt 10 møder incl. morgenmad. Netværket består af virksomheder af meget forskellig karakter og størrelser. Deltagerne er såvel golfspillere som ikke golfspillere.

Formål:

• at udvikle netværksfunktionen i og omkring Odense Golfklub.
  • at styrke relationerne i netværket og aktivere deltagernes egne netværk.
  • at arbejde med netværket omkring viden- og erfaringsudveksling.
  • at målrette netværket på samhandel med øget fokus på vækst og indtjening.
  • at Odense Golfklub Netværk skal være kendt for et aktivt professionelt netværk med mange aktører der forstår, at et netværk er et sted, hvor man både giver og tager.
  • et tiltag som sekundært skal motivere og generere nye sponsorer og nye medlemmer til Odense Golfklub

Organisation:

Odense Golfklub Netværk ledes af en styregruppe bestående af tre personer, heraf en person er fra Odense Golfklubs ledelse. Personer i styregruppen er kontingentfrie.

De administrative gøremål udføres af Odense Golfklubs sekretariat.

Medlemmer:

Odense Golfklubs samarbejdspartnere og hvem der i øvrigt kan se idéen i at arbejde med og i netværk.

Medlemmer opfordres til kontinuerligt at invitere gæster med.

Der skal være min. 15 medlemmer, men der tilstræbes 25-40 medlemmer.

Der er ingen brancheeksklusivitet.

Møder:

Første onsdag i hver måned hos Odense Golfklub fra kl. 7:30 -9:15, undtaget juli og august måned.

En gang årligt mødes Odense Golfklub Netværk med Odense Håndbolds Netværk og en gang årligt med Odense Bulldogs Netværk.

Alternativt foregår netværksmødet som et eksternt virksomhedsbesøg.

Der er som udgangspunkt mødepligt – og der skal meldes afbud senest dagen i forvejen inden kl. 12:00.

Pris:

Kr. 4.800,- ekskl. moms pr. år (inkl. morgenmad). Prisen er for én valgfri deltager pr. møde. Ønsker man som virksomhed en ekstra plads i netværket koster det kr. 1.200,- ekskl. moms pr. år (inkl. morgenmad) uanset antal møder.

Økonomi:

Aktiviteterne må ikke omkostningsbelaste Odense Golfklub, da målet er at betaling/medlemskaber kan tilføre Odense Golfklub indtægter.

Søren Fohlmann, er tilknyttet som facilitator mod betaling. Opgaven er at sikre, at netværket løbende bliver styrket og udviklet.

Eksempel på mødeagenda:

• Velkomst og dagens program.
  • Kort præsentation pr. virksomhed såfremt man ønsker det.
  • 10 min. præsentation af en virksomhed (skal bookes i forvejen).
  • Aktive netværksøvelser – bordvis og i plenum.
  • Fokus på positive historier og rapportering fra netværkets medlemmer.

Styregruppen er:

Søren Fohlmann, Fohlmann Commercial

Mobil: 2291 2000

Esben Hallundbæk Hansen, Odense Golfklub

Mobil: 2023 0164

Bernt Nielsen, Sport & Profil

​Mobil: 4052 5606

Tilmeld dig Odense Golfklub Netværk

​Du kan tilmelde dig Odense Golfklub Netværk ved at udfylde formularen nederst på denne side.

​Medlemmer

Klik på firmaets logo og lær mere om de enkelte medlemmer af Odense Golfklub Netværk​​

Indmeldelsesformular

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt