Fysisk træning i Odense Golfklub ved Kristian Petersen​

Kristian er medlem af Odense Golfklub og tilknyttet Odense Golfklub Fitness, hvor han tilbyder instruktion og programplanlægning til medlemmer af Odense Golfklub. Kristian har færdiggjort en bachelor​ i Idræt og Sundhed ved SDU og har nu påbegyndt en kandidat og valgt linjen "Træningsfysiologi". Kristian har erfaring fra et job som personlig træner i et træningscenter og fra ansvarlig for fysisk træning i en fodboldklub.

Kristian udtaler: "Den fysiske træning hos mig vil være tilrettelagt specifikt til den enkelte person og kan være alt fra at blive introduceret til styrkelokalet og øge ens generelle sundhed til mere golfspecifik træning og alt det indimellem. Selve træningen vil hovedsageligt bestå af styrketræningsøvelser, og det dertilhørende træningsprogram vil være skræddersyet til den enkelte persons mål og behov.”

Kristian tilbyder instruktion tirsdage kl. 11-14 og fredage kl. 13-16.

Book dine 60 min. lektioner igennem Golfbox.

20 min. lektioner og forespørgsler på lektioner uden for de reserverede tidsrum bookes direkte hos Kristian.

kpetersen206@gmail.com

mobil: 29897544

Der afregnes direkte til Kristian på dagen for instruktion.

Personligt træningsprogram: kr. 540 ,-

60 min. session hvor du får et personligt træningsprogram, skræddersyet til dine mål.

• Personligt træningsprogram.
  • Mail med træningsprogrammet, billeder/video og beskrivelser af hver øvelse.

5-turs kort til Odense Golfklub Fitness: kr. 2.200,-

5 lektioner af 60 minutter. Dette kort kan kun bruges til Odense Golfklub Fitness.

Du får:

·​Et personligt træningsprogramskræddersyet til dine mål.

·​Golfspecifik fysisk træning, der øger dine forudsætninger for at blive en bedre golfspiller.

·​Mail fra gang til gang med målsætning, øvelser, billeder/video, test og resultater.

​​Opfølgningslektion (20 min.) kr. 200,-

Én lektion af 20 min i Odense Golfklub Fitness. Denne lektion bookes som opfølgning på en tidligere lektion.

Du får:

·​Evaluering af tidligere arbejde og resultater.

·​Justering af relevante øvelser.

·​En til to nye øvelser som supplement til din træning.​